Sony Xperia 5 V / 128 GB / - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia 5 V / 128 GB / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

r*****@l****** 03-11-2023

Toppertje

Wat een mooi toestel.
word geleverd in milieu vriendelijke verpakking, wat super goed is.
telefoon ligt goed in de hand en werkt super snel.
en wat een instellingen met de foto's =.
top telefoon.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • laad snel op.

Sebas 03-11-2023

Compacte alleskunner

Geschreven voor: Sony Xperia 5 V / 128 GB /

De Sony Xperia 5 V is zeker aan te raden en een mooie optie als je op zoek bent naar een smartphone die niet te groot is en te bedienen is met 1 hand.

Pluspunten

• Oled scherm
  • 120hz
  • Foto en video kwaliteit
  • Camera app
  • Kwaliteit geluid

Minpunten

• Gladde achterzijde

j**********@h********** 30-10-2023

Mooi slank toestel met geweldige batterijduur

Geschreven voor: Sony Xperia 5 V / 128 GB /

Onlangs dit mooie en fijne toestel mogen testen. Nadat ik eerder al het vorige model heb getest en gekocht mezelf hiervoor ook aangemeld vanwege de verschillende upgrades t.o.v. het vorige model.
De telefoon komt in een kartonnen doosje zonder laadkabel of blokje. Nu heeft tegenwoordig iedereen wel een lader thuis maar dus dat was geen probleem.
Allereerst vind ik de batterijduur geweldig. Bij normaal gebruik (beetje social media, appen, nieuws lezen, muziek luisteren enz. gaat de batterij bijna 2 volle dagen mee. Dus ik hoef me niet meer druk te maken over op tijd opladen voor het slapen gaan of als ik weg moet.
Het beeldscherm is weer haarscherp en ook het geluid is meer dan prima met dolby mogelijkheden.
Ondanks dat het scherm smal is, is alles goed te bedienen. Door het smalle scherm ligt het toestel wel heel fijn in de hand.
Ook de vingerafdrukscanner aan de zijkant van het toestel werkt snel en nauwkeurig.
De camera is haarscherp en maakt mooie duidelijke foto's.
Kan alleen maar zeggen dat ik blij ben met dit toestel.

Pluspunten

• batterijduur
  • camera
  • oled beeldscherm
  • dolby geluid
  • snelheid

Minpunten

• prijs

Dzy 27-10-2023

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Geschreven voor: Sony Xperia 5 V / 128 GB /

Waar velen het smallere toestel een voordeel vinden, vind ik dit eerder een beperking in de hoeveelheid informatie die op het scherm past. Verder vind ik het gebruik van de telefoon niet gebruiksvriendelijk en duurt het lang om te wennen aan de opbouw van de schermen. Camera is wel haarscherp, daarvoor wou ik het toestel ook aanschaffen, dus daar ben ik wel tevreden over. Echter moet ik voldoende tijd nemen om me hierin te verdiepen om alle functies voldoende te kunnen benutten. Batterij vind ik wel heel indrukwekkend, echter heb ik het toestel nog niet fulltime voor alle activiteiten gebruikt, gezien ik nog niet genoeg met dit toestel aan de slag kan om zaken snel terug te vinden. Ik vind de aankoopprijs van dit toestel wel zeer hoog voor een gebrek aan gebruiksvriendelijkheid. Hopelijk zal dit over tijd wel wennen.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • haarscherpe foto's

Minpunten

• geen lader
  • smal toestel
  • niet gebruiksvriendelijk

Peter S 26-10-2023

Prachtig compact toestel

Geschreven voor: Sony Xperia 5 V / 128 GB /

Het toestel heeft een heel strak design, mooie behuizing en het toestel is heel fijn in de hand door zijn compact formaat. Hij past hierdoor prima in mijn broekzak of colbert binnenzak. Het beeldkwaliteit is vergelijkbaar als Sony Bravia, Echt een prachtig oled scherm . Dat in combinatie met de goede speakers heb je een tv ervaring op je telefoon.

Pluspunten

• Compact toestel
  • Oled scherm
  • Camera

Minpunten

• Word geen lader bij geleverd.

y************@g******** 26-10-2023
Geschreven voor: Sony Xperia 5 V / 128 GB /

Ik ben zeer tevreden over deze telefoon
Hij heeft een goede camera met veel opties
Hij ligt lekker in de hand voelt degelijk aan
Het geluid is uitstekend hij heeft 2 maar liefst 2 speakers
Hij wordt geleverd in een milieu vriendelijke verpakking zonder oplader.
De accu gaat lekker lang mee
Kortom een aanrader

s**************@g******** 25-10-2023

Telefoon met zeer goede camera

Geschreven voor: Sony Xperia 5 V / 128 GB /

De Sony Xperia 5V is een makkelijk toestel, hoewel wat smaller dan de meeste telefoons. De camera en geluid zijn van de goede kwaliteit die je van Sony verwacht. Hij maakt zowel overdag als in de avond en in de nacht prachtige foto's. In de nacht kan je hem op de nachtmodus zetten, waarbij ook dan foto’s met realistische kleuren krijgt.
De telefoon heeft een accu van 5000 mAh, waardoor de accu makkelijk de gehele dag mee gaat. Je kan dan online actief zijn, emails beantwoorden, mooie foto’s en filmpjes te maken en zelfs nog spelletjes spelen of filmpjes kijken. Door de hoge refresh snelheid en de hoge kwaliteit van het beeldscherm is het kijken naar filmpjes of het spelen van spelletjes rustig voor de ogen.

Pluspunten

• camera
  • geluid

Minpunten

• kleiner scherm

s*****************@g******** 24-10-2023

Telefoon en super fototoestel in een

Geschreven voor: Sony Xperia 5 V / 128 GB /

Altijd ben ik al fan van Sony..vooral de compact modellen. De 5v is dan net ff iets langer dan mijn voorkeur, maar na een week heb ik me hier al snel over heen gezet. Hoe kan dat ook anders? Want behalve praktisch ben ik een van die moeders die geen moment wil vergeten dat ik geniet met mn dochter. De fotokwaliteit is geweldig en de bewerkings programma's zijn eenvoudig te gebruiken en al zeg ik het zelf.. sommige foto's die ik nu weet vast te leggen en bewerken zijn meer geliefd dan betaalde foto's in het verleden. Kortom, na enige twijfel over het formaat van de telefoon ben ik blij met de keuze en ik weet zeker dat deze keuze een leven lang plezier gaat bieden, niet alleen de jaren in gebruik maar ook al de jaren erna door de prachtige herinneringen die levensecht vastgelegd zijn.

Pluspunten

• Goede fotokwaliteit
  • Makkelijke programmas fotos
  • Telefoon reageert snel

Minpunten

• Voor een compacte telefoon toch nog lang